Peugeot 807 / Citroen C8 / Fiat Ulysse / Lancia Phedra2.0 HDi 16V és 2.2 HDi 16V mindegyikében a motor azonos és sajnos a típushiba is megmaradt. A víz befolyik az esőcsatorna környékén, és rá nyíl egyenesen a porlasztókra illetve környékére. Eredmény: egyik legbrutálisabban berohadós típus. A munkát csak akkor van értelme elkezdeni, ha a motor kivan szerelve. Oka: Ha bent van a helyén a motor akkor gyakran beleszakad, és ilyenkor nem lehet a munkát folytatni a helyhiány miatt. Viszont ha kivan szerelve, akkor az esetek 99.9 %-ban eddig mindig egészben szereltük ki a porlasztókat ! 🙂 Jellemzően 14-18 tonna húzóerőre szokott szükség lenni 🙂

2.0 HDi 16V és 2.2 HDi 16V motorból injektor kifúrás. Jól látszik, hogy eltörték az injektor. Ezután hívtak 1 specialistát, de mikor meglátta, hazament mondván, hogy na ezt ő sem tudja kiszedni. Majd ekkor szóltak nekünk, és megoldottuk a problémát, szakszerűen kiszedtük. A hengerfej és motor természetesen nem sérült, és az égéstérbe SOSEM kerül szennyeződés a munkák által.

2.0 HDi 16V és 2.2 HDi 16V motorból injektor kifúrás. Kifúrás után kitakarítottuk a porlasztók helyét, fém tisztára. A munkáink során, szennyeződés SOHA nem kerül az égéstérbe CSAK így dolgozunk. Ez rendkívül fontos szempont. Illetve a hengerfej és motor sem sérül !
