Renault Trafic 2. 0 dci , Opel Vivaro 2.0 cdti, Nissan primastar injektor kiszerelés és kifúrás.
Országos kiszállással végzünk porlasztócsúcs kiszerelést, kifúrást.
Egyik leggyakoribb típusok egyike, amely hajlamos injektor berohadásra, a Renault trafic 2.0, Opel Vivaro 2.0, és Nissan primastar modellek. Igazából mind a három típus egy és ugyan az.
A porlasztócsúcsok általában csak darabokban szerelhetőek ki, mert annyira fogja őket a korrózió.
Néhány kép az injektor kiszerelésekről és fúrásokról.
Opel vivaro 2.0 cdti motorból mind a 4 injektor kiszerelve. 2010 előtti modellekben a 445 115 007 -es számú bosch piezzós porlasztúcsúcs található. Hibás porlasztó tünetei: – motor gyorsításkor rángat, zárlatos lesz a porlasztó elektronikája, autó véletlenszerűen megáll és ha kihűl akkor indítható újra… Tipikus hibás injektorra utaló jelek. Nem érdemes csak 1-et kiszereltetni, mert rövid időn belül (pár nap – pár hónap) tönkre fog menni mindegyik. Javasolt egyszerre mind a négy porlasztócsúcsot kiszedni és újakat berakni.Renault trafic 2.0 dci új injektorok beszerelve. Injektor kiszerelés után úgy kérte az ügyfél, hogy szereljük is be a 4 db új 445 115 007-es számú tőlünk vásárolt bosch teljesen új gyári injektort. Mindent kupakokkal védünk, hogy szennyeződés ne kerüljön az injektorokba és az üzemanyag rendszerbe még véletlenül sem !Renault trafic 2.0 dci injektor kiszerelés hidraulikus célszerszámmal. 2010 utánni modelleknél visszatértek a régi “hagyományos” mágnestekercses porlasztókra. Persze az injektor berohadás okát, a vízbefolyást nem orvosolták. Szerencsékre 🙂 Így sok munkát adnak nekünk 🙂 Itt is óriási erők szükségesek a porlasztók kiszedéséhez. Gyakran 14-18 tonna !Renault trafic 2.0 dci injektor kiszerelve. A porlasztócsúcs kiszerelés után, minden egyes esetben ezt a rozsdás piszkos port eltávolítjuk a fészekből. FÉMTISZTA állapotban adjuk át a megrendelőnek !!!Egy opel márkaszervízben gyűjtöttük össze a munkák eredményét. Opel vivaro 2.0 cdti injektorok kiszerelése. 12-14 tonna közötti erővel dolgoztunk. Az eltört porlasztócsúcs kiszedése sem okoz problémát. Hengerfej és motor garantáltan NEM sérül. Égéstérbe szennyeződés GARANTÁLTAN NEM kerül, CSAK így dolgozunk.Renault trafic 2.0 dci porlasztócsúcs. Ritka eset, hogy egészben kijön. Ezt a porlasztót 1 éve szerelték be az autóba, és még éppen hogy a szakadási határ alatt indult meg, és kijött egészben. A rozsdát le homokfújtuk róla, így “újszerűvé” vált ismét.Előfordul, hogy darabokban, de motor és hengerfej sérülése nélkül kiszedjük a porlasztót.Porlasztó kiszedés utáni eredmény. Belsőségek és egy fél kupak forgács 🙂 A porlasztócsúcs végén lévő kis hüvelyt is néha 7-8 tonna húzóerővel kell húzni 🙂Az injektor helyét, minden egyes esetben fém tisztára kitakarítjuk. Csak így szabad beszerelni az új porlasztókat. Speciális tisztítóink vannak amelyekkel fém tiszta szinte gyári állapotot tudunk előállítani.
Opel vivaro 2.0 M9R porlasztócsúcs eltörve. Ritkán de előfordul, hogy így keresztbe törik el a porlasztócsúcs.