Mercedes Vito, Mercedes Sprinter, Mercedes porlasztócsúcs kiszerelés

Országos kiszállással kiszedjük a fenti típusból a porlasztókat, injektorokat.

Leggyakoribb eset, hogy kifúj a tűzkarikánál a porlasztó és a korom miatt nagyon beragad. Sajnos típusbaj.

Megelőzni egy kicsit a kifújást úgy lehet, hogy a gyári tűzkarikája enyhén ívelt. Az ív miatt csak egy vékony vonal mentén fekszik fel. Emiatt ajánljuk, hogy lapos tűzkarikával szereljék össze, és mindenképp új lefogató csavarokat szereljenek be. Lefogató csavarok nagyon vékonyak, ezért az előírt nyomatékkal húzzák meg, semmiképp sem többel, mert rögtön eltörik.

Mercedes Vito, kifújt a tűzkarika és ezt művelte....
Mercedes Vito, kifújt a tűzkarikánál és ezt művelte….
Mercedes Vito, kifújás után letakarítva.
Mercedes Vito, kifújás után “letakarítva.”
Nem egy csodás látvány
Nem egy csodás látvány