Berohadt porlasztó kiszerelés porlasztócsúcs kiszedés injektor kiszedés kifúrás kihúzás, speciális célszerszámokkal.
Ha oldalamra bukkant valószínűleg injektor kiszedés, porlasztó kiszerelés problémával küzd. Kérem olvassa át figyelmesen weboldalamat, és tovább is bármilyen injektor kiszedés, porlasztó kiszerelés kérdése van, nyugodtan hívjon, vagy írjon egy emailt.
Porlasztócsúcs kiszedés, porlasztó kiszerelés, az egész országban kiszállással!
Mindezt hengerfej levétele nélkül, és legtöbb esetben kiszállással az Ön telephelyére végzünk porlasztó kiszerelést.
Magyarországon GARANTÁLTAN a legolcsóbb és legszakszerűbb berohadt porlasztók kiszerelésével foglalkozó specialisták vagyunk. Sok sok éves tapasztalat ! (együtt ezek a tényezők nagyon fontosak, mert a tapasztalatlan próbálkozók komoly károkat okoznak…)
Mi akkor is vállaljuk a porlasztó kiszerelést, ha előttünk sok próbálkozó cég felelőtlenül ígért előre és aztán csődöt mondott. Elsétáltak, hogy nem tudják mégsem a porlasztó kiszerelést elvégezni 🙂 Esetleg még kárt is tettek a motorban 🙁

Sajnos nagyon gyakori probléma, hogy nagynyomású dízeleknél belerohad / beleszorul az injektor (porlasztó,porlasztócsúcs ,befecskendezőszelep) a hengerfejbe. Érthető módon a legtöbb műhely a méregdrága (több millió forint ) gyártóspecifikus célszerszámokat sajnos nem engedheti meg magának. Ezért ilyen esetben egyből leakarják venni a hengerfejet, mert nem bírják a porlasztót “házi módszerekkel” kivenni a helyükről.
Legtöbb esetben több tonna húzó erő szükséges a porlasztó kiszereléshez.
Akár 32 tonna húzóerőt is előtudunk állítani. Több mint bármelyik gyári méregdrága kiszedőnek a húzóereje!
Beláthatjuk, hogy ekkora erőt, “barkács” módszerekkel nem igazán lehet kifejteni. Így egy hagyományos műhely bizony ilyenkor a fejét vakarja, hogyan lépjenek tovább.

Miért minket válasszanak porlasztó kiszereléshez, porlasztó kiszedéshez ?
- Nincsenek rejtett költségek: Több esetben hallottuk, hogy bizonyos cégeknél előre nem jelzett tételek kerültek volna felszámolásra. Ami elsőre olcsóbbnak tűnt a végére, drágább lett. Mi ilyet nem csinálunk. Előre egyeztetett FIX áron végzünk porlasztó kiszerelést.
- Nem törünk ész nélkül. Gondolkozunk ! Célszerszámokkal dolgozunk, motor és hengerfej sérülése nélkül ! “Törő zúzó” csapatok után volt szerencsénk már dolgozni. Nem kellemes látvány amit művelnek.
- Ha beletörik a porlasztó, vagy eltörik egy szerszám nem sétálunk el onnan, hogy nem tudjuk megcsinálni a munkát. Számos ilyen eset után hívtak már minket.
- Porlasztó kiszedés terén akkora tapasztalattal rendelkezünk, hogy nem csak azokat a porlasztó kiszedéseket és eltört eseteket tudjuk megcsinálni amit “mindenki”. Egyéni saját tervezésű célszerszámokkal rendelkezünk, amik bizony sok esetben bebizonyították a “gyári” minőséget és terhelhetőséget messze felülmúlják.
- Nem csak kiszedjük a porlasztót és elsétálunk mint a ki jól végezte a munkát. A porlasztó helyét, speciális szerszámainkkal fémtisztára takarítjuk. Illetve a tűzkarika fészket is megtakarítjuk, ha kell megmarjuk.
- Egyik legfontosabb szempontunk a munka során: TISZTASÁG ! Óriási gondot fordítunk arra, hogy a motorba SEMMI szennyeződés nem hulljon ! Megrendelőink ezt már tapasztalták, és mondták néhányan: “Túl precízek vagytok” 🙂
- Sok visszatérő megrendelő ami nem véletlen. 🙂
- Rugalmasak vagyunk a kiszállást illetően. Nem csak Magyarországra dolgozunk, hanem a széles körű ismeretségnek köszönhetően a szomszédos országokba is egyre gyakrabban hívnak minket.

Arra kérjük, ha nem jön ki a porlasztó, akkor ne verjék szét, a gyári meneteket, megfogási pontokat ne tegyék tönkre. Ne hegesszék össze-vissza a porlasztókat, mert a munkánkat nagyon nagyon megnehezítik, esetleg teljesen el is lehetetlenítik ! Köszönjük.
Házhoz megyünk és célszerszámainkkal segítünk , kiszedjük, kihúzzuk,kiszereljük a beszorult, eltört injektort, porlasztót,porlasztócsúcsot.
Beragadás / belerohadás főbb okai:
- Tűzkarika nem tömít megfelelően és a henger “kidolgozza” az égéstermék egy részét. Amely lerakódik az injektor és a hengerfej közé. Néhány hét alatt “eltávolíthatatlan” masszát képez. Nagyon jó példa erre az alábbi kép egy Mercedes Vito esetében:
- Másik gyakori ok, hogy nedvesség kerül a hengerfejre és befolyik a porlasztók mellé

Típus | Lökettérfogat | Beletörés esélye | Megjegyzés |
|
2.0 dci, 2.3 | 90%-ban mindig elszakad a porlasztó. De nem okoz gondot a kiszedés akkor sem. Az elszakadás a berohadás mértékétől függ. | Hengerfej és motor kiszerelés egyáltalán nem szükséges. A munkát az autón elvégezzük. |
|
3.0 Jtd/ Hpi | 90%-ban mindig elszakad a porlasztó. De nem okoz gondot a kiszedés akkor sem. Az elszakadás a berohadás mértékétől függ. | Hengerfej és motor kiszerelés egyáltalán nem szükséges. A munkát az autón elvégezzük. |
|
1.3 Multijet | 99%-ban mindig egészben kiszedhető a porlasztó | Hengerfej és motor kiszerelés egyáltalán nem szükséges. A munkát az autón elvégezzük. |
|
2.2, 2.5 | 95%-ban mindig egészben kiszedhető a porlasztó | Hengerfej és motor kiszerelés egyáltalán nem szükséges. A munkát az autón elvégezzük. A motortartóbak és a termosztát ház leszerelése szükséges. |
|
1.6 Hdi | 99%-ban mindig egészben kiszedhető a porlasztó | Hengerfej és motor kiszerelés egyáltalán nem szükséges. A munkát az autón elvégezzük. |
|
2.0, 2.2 hdi | 50-50 % hogy egészben kijön e, vagy beletörik. Kifúrjuk a beletört részt. | Javasolt a motor kiszerelése. 50-50 % hogy beletörik vagy sem. Ha beletörik, akkor a kifúrást helyhiány miatt az autóba szerelt motornál nem lehet végrehajtani. Ekkor a munkát nem tudnánk folytatni. |
|
2.1, 3.0 cdi | 95%-ban egészben kitudjuk húzni a porlasztót | Hengerfej és motor kiszerelés egyáltalán nem szükséges. A munkát az autón elvégezzük. |
|
1.7 cdi | 99%-ban egészben kitudjuk húzni a porlasztót. | A turbófeltöltő és a kipufogó a porlasztók előtt található. Ezért ezeknek leszerelése szükséges. |
|
1.9 dci (F9Q) | 60-70 %-ban egészben kijön. Ha nagyon jelentős a berohadás mértéke akkor eltörik. A beletört rész kiszedése nem okoz problémát. | Hengerfej és motor kiszerelés egyáltalán nem szükséges. A munkát az autón elvégezzük. Az 1-es porlasztóhoz a motortartó bak leszerelése szükséges. |
|
2.7 Xdi |
kb. 80 %-ban szedhető ki a porlasztó. Ha letörik a feje, a porlasztó annyira kemény, hogy nem fúrható. Csak szikraforgácsoló üzem tudja akkor kiszedni 🙁 |
Általában a 4-es porlasztó rohad be. Kizárólag csak leszerelt hengerfej esetén lehet a kihúzással megpróbálkozni. Ellenkező esetben nincsen hely a kihúzásra a porlasztó és az esőcsatorna között. |
Mit lehet tenni, hogy ezek ne forduljanak elő ?
- Ha úgy hallja, hogy picit megváltozott a motor hangja, olyanná vált mintha “kifújna”. Akkor ellenőriztesse mielőbb a porlasztók tűzkarikáját és szükség esetén cseréltesse ( tűzkarika fészek marással egybekötve !)
- Rendszeresen ellenőrizze (különösképpen Renault M9R és Citroen, Peugeot, Iveco 3.0 motorok esetében), hogy ne kerüljön víz a porlasztókhoz. Mivel konstrukciós hibáról van szó, ezért nagyon nehéz kivitelezni, a víz mentes állapotot. Ráadásul a porlasztó-hengerfej illesztés is annyira pici, hogy a legkisebb nedvesség hatására is elindul az “összerohadás” folyamata…
Legproblémásabb típusok:
- Renault Traffic dCi – 1.9, 2.0, 2.5
- Opel Vivaro dCi – 1.9, 2.0, 2.5
- Nissan Primastar dCi – 1.9, 2.0, 2.5
- Honda Accord I-CDTi / I-DTEC – 2.2
- Honda Civic I-CDTi / I-DTEC – 2.2
- Honda FR-V FRV I-CDTi / I-DTEC – 2.2
- Honda CR-V CRV I-CDTi / I-DTEC – 2.2
- Chrysler Grand Voyager CRD – 2.5
- Lancia Phedra 2.2 JTD
- Kia Sedona CRD – 2.2, 2.9
- Opel Movano dCi – 2.2, 2.3, 2.5
- Renault Master dCi – 2.2, 2.3, 2.5
- Mercedes Sprinter CDI – 2.1, 2.3, 2.7, 3.0
- Mercedes E200/E220/E270/E320 CDI – 2.1, 2.3, 2.7, 3.0
- Peugeot 1.6 HDI
- Peugeot 807 HDI – 2.0, 2.2
- Peugeot Boxer 3.0 jtd
- Citroen C8 HDI – 2.0, 2.2
- Citroen Jumper 3.0 Jtd
- Fiat Ulysee HDI – 2.0, 2.2
- Fiat Ducato 3.0 Jtd 2.3 Jtd
- Iveco 3.0
- Mercedes Vito CDI – 2.1, 3.0
- Volvo S40 S60 S80 V50, V60, V70, XC60, XC90 – 1.6, 2.0D, 2.4 D5
- Renault Megane dCi – 1.5, 1.9, 2.0
- Nissan NV400 dCi – 2.2, 2.3, 2.5
- Renault Kangoo dCi – 1.5, 1.9, 2.0
- Renault Kubistar dCi – 2.2, 2.3, 2.5
Leggyakrabban problémás motorkódok:
- F9Q – 1.9 dCi
- M9R – 2.0 dCi
- G9T – 2.2 dCi
- G9U – 2.5 dCi
- N22A – 2.2 I-CDTi
- N22B – 2.2 i-DTEC
- DW10 – 2.0 JTD
- DW12 – 2.2 HDI
Szolgáltatásunk beszorult porlasztó/injektor esetén:
- Beleszorult / belerohadt porlasztó kiszedése,kihúzása
- Beletört porlasztó kifúrása ( ha másképp nem jön ki. Pl: Renault M9R bizonyos eseteiben)
- Eltávolítjuk akkor is ha Ön már “barkácsolta”,ráhegesztett…stb
- Bosch, Siemens, Delphi és Denso porlasztókon dolgozunk
- Kihúzás után a tűzkarika fészek felmarása és a porlasztó hüvely / furat tisztítása
Úgy dolgozunk, hogy az esetleges kifúrás és a hüvely tisztítás folyamán a motorba GARANTÁLTAN nem kerül semmi szennyeződés !!!
Néhány kép munkáinkból:



Bal oldalt már alakul… Százhalombattán helyszíni kiszállással.



















3.0 16V HDi / JTD EURO 5 porlasztókat beletörték, aztán kihívtak és kiszedtük mindet. Szlovákia.




3.0 16V HDi / JTD EURO 5 porlasztót beletörték, aztán kihívtak 🙂 Hajdúszoboszló.

3.0 16V HDi / JTD EURO 5 porlasztót beletörték, aztán kihívtak 🙂

























Az alábbi városok jelentős részében jártunk már, és segítettünk az autószerelő kollégáknak megoldani a korrodált és nagyon berohadt porlasztók, injektorok, porlasztócsúcsok kiszerelését, kiszedését,kifúrását. Hívjon Ön is ha ilyen jellegű problémája van, és szívesen segítünk !
A város neve | Megye |
Abony | Pest |
Ajka | Veszprém |
Aszód | Pest |
Bácsalmás | Bács-Kiskun |
Baja | Bács-Kiskun |
Baktalórántháza | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Balassagyarmat | Nógrád |
Balatonalmádi | Veszprém |
Balatonboglár | Somogy |
Balatonföldvár | Somogy |
Balatonfüred | Veszprém |
Balatonlelle | Somogy |
Balmazújváros | Hajdú-Bihar |
Barcs | Somogy |
Bátaszék | Tolna |
Bátonyterenye | Nógrád |
Battonya | Békés |
Békés | Békés |
Békéscsaba porlasztó kiszerelés
|
Békés |
Berettyóújfalu | Hajdú-Bihar |
Bicske | Fejér |
Biharkeresztes | Hajdú-Bihar |
Bóly | Baranya |
Bonyhád | Tolna |
Budaörs | Pest |
Budapest porlasztó kiszerelés
|
– |
Cegléd | Pest |
Celldömölk | Vas |
Csenger | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Csepreg | Vas |
Csongrád | Csongrád |
Csorna | Gyõr-Moson-Sopron |
Csurgó | Somogy |
Dabas | Pest |
Debrecen porlasztó kiszerelés
|
Hajdú-Bihar |
Derecske | Hajdú-Bihar |
Devecser | Veszprém |
Dombóvár | Tolna |
Dorog | Komárom-Esztergom |
Dunaföldvár | Tolna |
Dunakeszi | Pest |
Dunaújváros porlasztó kiszedés
|
Fejér |
Edelény | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Eger porlasztó kiszedés
|
Heves |
Elek | Békés |
Encs | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Enying | Fejér |
Érd | Pest |
Esztergom | Komárom-Esztergom |
Fehérgyarmat | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Felsõzsolca | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Fertõd | Gyõr-Moson-Sopron |
Fonyód | Somogy |
Füzesabony | Heves |
Gárdony | Fejér |
Gödöllõ | Pest |
Gyál | Pest |
Gyomaendrõd | Békés |
Gyöngyös | Heves |
Gyõr porlasztó kiszerelés
|
Gyõr-Moson-Sopron |
Gyula | Békés |
Hajdúböszörmény | Hajdú-Bihar |
Hajdúdorog | Hajdú-Bihar |
Hajdúhadház | Hajdú-Bihar |
Hajdúnánás | Hajdú-Bihar |
Hajdúszoboszló | Hajdú-Bihar |
Hatvan | Heves |
Heves | Heves |
Hévíz | Zala |
Hódmezővásárhely porlasztó kiszerelés
|
Csongrád |
Ibrány | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Izsák | Bács-Kiskun |
Jánoshalma | Bács-Kiskun |
Jászapáti | Jász-Nagykun-Szolnok |
Jászárokszállás | Jász-Nagykun-Szolnok |
Jászberény | Jász-Nagykun-Szolnok |
Jászfényszaru | Jász-Nagykun-Szolnok |
Kalocsa | Bács-Kiskun |
Kaposvár porlasztó kiszerelés
|
Somogy |
Kapuvár | Gyõr-Moson-Sopron |
Karcag | Jász-Nagykun-Szolnok |
Kazincbarcika | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Kecel | Bács-Kiskun |
Kecskemét porlasztó kiszedés
|
Bács-Kiskun |
Keszthely | Zala |
Kisbér | Komárom-Esztergom |
Kiskõrös | Bács-Kiskun |
Kiskunfélegyháza | Bács-Kiskun |
Kiskunhalas | Bács-Kiskun |
Kiskunmajsa | Bács-Kiskun |
Kistelek | Csongrád |
Kisújszállás | Jász-Nagykun-Szolnok |
Kisvárda | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Komárom | Komárom-Esztergom |
Komló | Baranya |
Körmend | Vas |
Kõszeg | Vas |
Kunhegyes | Jász-Nagykun-Szolnok |
Kunszentmárton | Jász-Nagykun-Szolnok |
Kunszentmiklós | Bács-Kiskun |
Lajosmizse | Bács-Kiskun |
Lengyeltóti | Somogy |
Lenti | Zala |
Létavértes | Hajdú-Bihar |
Letenye | Zala |
Lõrinci | Heves |
Makó | Csongrád |
Marcali | Somogy |
Máriapócs | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Martfû | Jász-Nagykun-Szolnok |
Mátészalka | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Mezõberény | Békés |
Mezõcsát | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Mezõhegyes | Békés |
Mezõkövesd | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Mezõkovácsháza | Békés |
Mezõtúr | Jász-Nagykun-Szolnok |
Mindszent | Csongrád |
Miskolc porlasztó kiszedés
|
Borsod-Abaúj-Zemplén |
Mohács | Baranya |
Monor | Pest |
Mór | Fejér |
Mórahalom | Csongrád |
Mosonmagyaróvár | Gyõr-Moson-Sopron |
Nádudvar | Hajdú-Bihar |
Nagyatád | Somogy |
Nagyecsed | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Nagyhalász | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Nagykálló | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Nagykanizsa porlasztó kiszerelés
|
Zala |
Nagykáta | Pest |
Nagykõrös | Pest |
Nagymaros | Pest |
Nyergesújfalu | Komárom-Esztergom |
Nyíradony | Hajdú-Bihar |
Nyírbátor | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Nyíregyháza porlasztó kiszedés
|
Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Orosháza | Békés |
Oroszlány | Komárom-Esztergom |
Ózd | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Paks | Tolna |
Pápa | Veszprém |
Pásztó | Nógrád |
Pécel | Pest |
Pécs porlasztó kiszerelés
|
Baranya |
Pécsvárad | Baranya |
Pétervására | Heves |
Pilisvörösvár | Pest |
Polgár | Hajdú-Bihar |
Polgárdi | Fejér |
Püspökladány | Hajdú-Bihar |
Putnok | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Ráckeve | Pest |
Rétság | Nógrád |
Sajószentpéter | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Salgótarján porlasztó kiszedés
|
Nógrád |
Sárbogárd | Fejér |
Sarkad | Békés |
Sárospatak | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Sárvár | Vas |
Sásd | Baranya |
Sátoraljaújhely | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Sellye | Baranya |
Siófok | Somogy |
Siklós | Baranya |
Simontornya | Tolna |
Solt | Bács-Kiskun |
Soltvadkert | Bács-Kiskun |
Sopron porlasztó kiszerelés
|
Gyõr-Moson-Sopron |
Sümeg | Veszprém |
Szabadszállás | Bács-Kiskun |
Szarvas | Békés |
Százhalombatta | Pest |
Szécsény | Nógrád |
Szeged porlasztó kiszerelés
|
Csongrád |
Szeghalom | Békés |
Székesfehérvár porlasztó kiszerelés
|
Fejér |
Szekszárd porlasztó kiszedés
|
Tolna |
Szendrõ | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Szentendre | Pest |
Szentes | Csongrád |
Szentgotthárd | Vas |
Szentlõrinc | Baranya |
Szerencs | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Szigetszentmiklós | Pest |
Szigetvár | Baranya |
Szikszó | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Szolnok porlasztó kiszedés
|
Jász-Nagykun-Szolnok |
Szombathely porlasztó kiszerelés
|
Vas |
Tab | Somogy |
Tamási | Tolna |
Tapolca | Veszprém |
Tata | Komárom-Esztergom |
Tatabánya porlasztó kiszerelés
|
Komárom-Esztergom |
Téglás | Hajdú-Bihar |
Tiszaföldvár | Jász-Nagykun-Szolnok |
Tiszafüred | Jász-Nagykun-Szolnok |
Tiszakécske | Bács-Kiskun |
Tiszalök | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Tiszaújváros | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Tiszavasvári | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Tokaj | Borsod-Abaúj-Zemplén |
Tolna | Tolna |
Tótkomlós | Békés |
Törökszentmiklós | Jász-Nagykun-Szolnok |
Túrkeve | Jász-Nagykun-Szolnok |
Újfehértó | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Újszász | Jász-Nagykun-Szolnok |
Vác | Pest |
Várpalota | Veszprém |
Vásárosnamény | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Vasvár | Vas |
Veszprém porlasztó kiszedés
|
Veszprém |
Záhony | Szabolcs-Szatmár-Bereg |
Zalaegerszeg porlasztó kiszerelés
|
Zala |
Zalakaros | Zala |
Zalaszentgrót | Zala |
Zirc porlasztó kiszerelés | Veszprém |